تحقیق در مورد قرص استامینوفن کدئین

عنوان تحقیق : قرص استامینوفن کدئین

تعداد صفحات : 42

فرمت فایل : word

بخش هایی از متن تحقیق :

مقدمه :

شاید معروفترین اكتشاف تصادفی مهم، كشف پنی سیلین به دست سر الكساندر فلمینگ باشد. اما در این اكتشاف، بیش از آنچه اكثر افراد تصور می كنند، بخت یاری دخالت داشته است؛ گر چه كشف فلمینگ پیامدهای شگفت آوری داشت كه بدان اهمیت بخشیدند، اما این پیامدها كمتر شناخته شده اند.

زندگی فلمینگ مملو از وقایع به ظاهر نامربوطی است كه در عین حال اگر حتی یكی از آنها هم روی نمی داد، چه بسا فلمینگ به شهرتی  كه بدان دست یافت نمی رسید. همان گونه كه دوست و همكارش پروفسورس.آ. پانت به هنگام مرگش در ستایش او گفت: شخص احساس می كند نمی تواند آنها را ناشی از تصادف محض بداند .

استامینوفن کدئین

قرص استامینوفن کدئین ترکیبی ازدوداروی استامینوفن ( 300 میلی گرم ) وکدئین فسفات (20 میلیگرم )می باشد.استامینوفن یک داروی ضد دردوضدتب است که اثرضددردی موقت در درمان غیر احشایی خفیف تا متوسط دارا می باشد .استامینوفن بعنوان ضد درد و ضد تب در مواردی که سالیسیلات ها منع مصرف دارند یا تحمل نمی شوند بعنوان جایگزین مصرف می شوند.

کدئین هم یک داروی ضد درد است که در بهبود درد خفیف تا متوسط بکار می رود کدئین با کمترین دوز موثر و به صورت متناوب جهت به حداقل رساندن تحمل و وابستگی فیزیکی استفاده می شود .

ترکیب دو داروی استامینوفن و کدئین بعلت تفاوت مکانسیم فعالیت آنها باعث ایجاد اثر ضد دردی اضافی می گردد.

0/5 (0 Reviews)
مراحل خريد فايل دانلودي
اگر محصول را مي پسنديد لطفا آنرا به اشتراک بگذاريد.

محصولات مرتبط

دیدگاهی بنویسید

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد

0