دانلود پاورپوینت تاریخچه گوگل

عنوان پاورپوینت : تاریخچه گوگل

تعداد صفحات : 11

فرمت فایل : ppt

بخش هایی از متن پاورپوینت :

تاریخچه گوگل

  • گوگل کار خود را به عنوان یک پروژه تحقیقات در اوایل سال 1996 به وسیله “لاری پیج” و “سرجی برین” که دو دانشجو PHD از دانشگاه “استنفورد” بودند شروع کرد. آنها می خواستند فرضیه خود را در مورد اینکه “اگر موتورهای جستجو پایه و اساسشان بر روی تحلیل رابطه بین وب سایت ها باشد نتیجه بهتری نسبت به روش های رایج و کلی آن زمان داشت” را گسترش دهند.
  • موتور جستجو گوگل به خاطر سادگی و تمیزی طراحی(تقلید شده از “altavista” اولیه) و نتایج جستجو مرتبط آن در میان کاربران اینترنت جای بخصوصی برای خود باز کرد.در سال 2000 گوگل شروع کرده بود به فروش تبلیغات به وسیله فروش کلمات کلیدی که مرتبط و آشنا تر برای کاربران بود.تبلیغات بر اساس متون بودند تا صفحات دارای طراحی ساده و سبک و به اصطلاح “Fast-loading” باشند. مفهوم و ایده فروش کلمات کلیدی (Keywords) برای تبلیغات به وسیله “Overtrue” برای اولین بار بنیان گذاشته شده بود .
  • حق امتیاز آن به صورت رسمی به دانشگاه استنفورد واگذار شد  و  در لیستهای “Laerence Page” به عنوان یک اختراع ثبت شد.
  • در فبریه سال 2003 ، “پیرا لبز” را که الان صاحب “Blogger” و مبتکر و هدایت کننده وب سایت فضا دهنده گوگل برای وبلاگ می باشد را بدست آورد . این دستاورد به نظر می آمد که هم طراز با ماموریتها و موقعیتهای کلی گوگل نباشد. هرچند که این حرکت توانایی کمپانی را برای بدست آوردن اطلاعات از این سو و آنسو از پستهای بلاگها تامین می کرد تاسرعت و روابط بین موضوعهایی که شامل “اخبار گوگل” می شود رابهتر کند.

 

0/5 (0 Reviews)
مراحل خريد فايل دانلودي
اگر محصول را مي پسنديد لطفا آنرا به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهی بنویسید

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد

0