آمادگی جسمانی در زنان باردار

عنوان تحقیق : آمادگی جسمانی در زنان باردار

تعداد صفحات : 28

فرمت فایل : word

بخش هایی از متن تحقیق : 

مقدمه :

رشد سریع وچشمگیر علوم در چند دهه اخیر تاثیرمثبت و فوق العاده ای بر زندگی انساناز نظر کمی و کیفی داشته است. در این جریان علوم ورزش نیزروند فراینده وارزنده ای را طی کرده است که در تایید این ادعا میتوان به نتایج درخشان و غیر قابل تصوردر رویدادهای ورزشی قهرمانی اشاره کرد.

در کنار نقش مهمی که فعالیت و ورزش بر سلامت جسم و روان افراد عادی دارا است ازتاثیرمفید فعالیت و ورزش بر جسم و روان افراد با شرایط خاص بسیار زیاد یاد شده است.

در بین افراد با شرایط خاص یقینا می توان به زنان بارداراشاره کرد.طبیعی است برای این عده که تغییرات ساختاری و عملکردی مهمی را برای یک مدت نسبتا طولانی متحمل شوند. توجه خاص لازم است.

امروزه بر خلاف گذشته به دلیل آگاهی بیشتر متخصصین پزشکی از تاثیر مثبت فعالیت و ورزش بر سیستمهای بدن فعالیت و ورزش در کنارتغذیه مطلوب استراحت کافی  داروهای تقویتی ومکملها برای زنان باردار شدیدا توصیه می شود.نا گفته نماند که فعالیت برای این عده باید تحت نظارت پزشک متخصص وبراساس دسترالعمل صحیح  متناسب با فرد انجام گردد. مقدار شدت و نوع فعالیت سه عامل مهم به شمار می آیدکه در تجویزفعالیت برای این عده توجه بیشترودقیقتری راطلب می کند.

آمادگی جسمانی زنان باردار مجموعه ای است از فعالیت های ساده و قابل اجرا در منزل برای زنان باردار در دوران بارداری و بعد از زایمان .تمرینات ارائه شده در این مجموعه ضمن پیشگیری برخی عوارض سوء دوران بارداری تاثیر مطلوب و بسزایی در تقویت جسم و روان دارد .

0/5 (0 Reviews)
مراحل خريد فايل دانلودي
اگر محصول را مي پسنديد لطفا آنرا به اشتراک بگذاريد.

محصولات مرتبط

دیدگاهی بنویسید

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد

0