ارزيابی اثرات اجتماعی رسانه های متحرك وغنی

عنوان تحقیق : ارزيابی اثرات اجتماعی رسانه های متحرك وغنی

تعداد صفحات : 26

فرمت فایل : word

بخش هایی از متن مقاله :

خلاصه:

ما دراين جا طرح اوليه يك تحقيق براي بررسي وبرآوردكردن اثر اجتماعي رسانه هاي متحرك غني ( ويدئو، فاصله هاي رسانه اي، مجازي، مخلوط، واقعيت افزايش يافته متحرك وغيره) رادنبال مي كنيم. هدف كشف شيوه اي است كه رسانه هاي متحرك و غني در زمينه هاي اجتماعي شكل داده مي شوند، اثرات تقريبا متساوي واشكال به دور از همكاري در محيط هاي كاري، دگرگوني رفتار در فضاهاي عمومي وموضوعات شهروندي ومشاركت.

اين تحقيق بوسيله كار ميداني قوم شناسي ، پيمايش هاي ملي دسترسي واستفاده و آزمايش هاي در مقياس كوچك دخالت/ ارزيابي بدست آمده است. در اين شيوه چيزي كه انتظار مي رود توجه ويژه به اثر رسانه هاي غني ومتحرك روي تعامل وهمكاري به منظور مشخص كردن پيشنهادات خط مشي براي بهترين شيوه براي مستقر كردن وبهبود اين رسانه ها است.

اهداف تحقيق:

تكنولوژي هاي جديد اطلاعات وارتباطات يك بخش بزرگتر از زندگي اجتماعي ما را نسبت به گذشته تشكيل مي دهند. بنابراين دلالت هاي اجتماعي رسانه هاي جديد نظير فاصله هاي رسانه اي، محيط هاي مجازي، تكنولوژي هاي همه جا حاضر و سكوهاي محاسبگر متحرك جديد نيازمند تحقيق است.

«تكنولوژي شكل دهنده اجتماعي» يك چشم انداز است كه حاكي از آن است كه اين تكنولوژي يك عامل مستقل براي ايجاد تغييرات اجتماعي است اين تكنولوژي بهتر است بعنوان منعكس كننده و شكل دهنده روابط اجتماعي در نظر گرفته شود. بنابراين استفاده كنندگان تكنولوژي تا حدي در اثر استفاده توصيه شده اي كه دراين رسانه ها قرار داده شده است از مرحله طراحي وتوليدشان پيكربندي مي شوند. به عبارت ديگر استفاده كنندگان فعالند و به طور اجتماعي رمز گشاهاي اين تكنولوژي هستند و آنهارا به نيازهايشان اختصاص مي دهند. از اين رو آنها استفاده هاي جديد را خلق مي كنند.

0/5 (0 Reviews)
مراحل خريد فايل دانلودي
اگر محصول را مي پسنديد لطفا آنرا به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهی بنویسید

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد

0